Előfizetési csomagjaink

Jelenleg kétféle előfizetési csomag közül választhatsz:

Árak

Alap csomag

3 490 Ft /hónap

  • Hozzáférés 4 db termékhez

Ezzel az előfizetéssel havonta maximum négy, általad választott fizetős tartalmat (hanganyag, hangoskönyv, videó) tudsz meghallgatni / megtekinteni. A választott tartalmak az adott hónapban korlátlan alkalommal meghallgathatók / megtekinthetők, de a következő hónapra nem vihetőek át. Ha a következő hónapban újra meg akarod hallgatni / tekinteni valamelyiket, az már beleszámít az adott hónap keretébe. Az előfizetés automatikusan meghosszabbítható.

Előfizetés indítása

Prémium csomag

Népszerű

4 990 Ft /hónap

  • Hozzáférés a teljes kínálathoz

Ezzel az előfizetéssel egy hónapig korlátlan számú terméket (hanganyag, hangoskönyv, videó) tudsz meghallgatni, illetve megtekinteni, korlátlan alkalommal. Az előfizetés automatikusan meghosszabbítható.

Előfizetés indítása

Gyakran ismételt kérdések

Hol tudom nézni a tartalmakat?
Jelenleg az Auditórium internetes böngészőn keresztül használható PC-n és mobil telefonon egyaránt, legkésőbb augusztusban a telefonos applikáció is elérhető lesz iPhone-ra és Androidra egyaránt.
Milyen asztali böngészőkkel használható a szolgáltatás?
Az Auditórium elérhető Macen és PC-n, az alábbi böngészők legfrissebb verzióján: Google Chrome, Microsoft Edge, Safari és Mozilla Firefox. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az Internet Explorer nem támogatott böngésző, azon nem tudjuk garantálni a megfelelő minőséget.
Mit nézhetek az Auditóriumban?
Az Auditóriumban neves lélektani szakemberek előadásait nézheted, illetve hallgathatod meg, továbbá elolvashatod a könyveiket, meghallgathatod a hangoskönyveiket, és elvégezheted a kurzusaikat. Nézz és hallgass annyi előadást és hangoskönyvet, amennyit csak akarsz, amikor csak akarod.
Milyen gyakran kerülnek fel új tartalmak az Auditóriumba?
Az Auditóriumba folyamatosan kerülnek fel új tartalmak, hetente legalább egy. A weboldal “Hamarosan elérhető” menüpontja alatt találhatsz bővebb információt az aktuálisan várható tartalmakról.
Kipróbálhatom az Auditóriumot díjfizetés nélkül is?
Az Auditóriumban találhatóak ingyenes tartalmak is, valamint a díjfizetéses tartalmak előzetesei is térítésmentesen megtekinthetők. Ehhez mindössze egy regisztrációra van szükség.
Mennyibe kerül az Auditórium?

Két előfizetési csomagot kínálunk Neked, melyek az alábbiak:

Alapcsomag: Ezzel az előfizetéssel havonta maximum négy, általad választott fizetős tartalmat (hanganyag, hangoskönyv, videó) tudsz meghallgatni/megtekinteni. A választott tartalmak az adott hónapban korlátlan alkalommal meghallgathatók/megtekinthetők, de a következő hónapra nem vihetőek át. Ha a következő hónapban újra meg akarod hallgatni/tekinteni valamelyiket, az már beleszámít az adott hónap keretébe. Az előfizetés automatikusan meghosszabbítható.

Prémium csomag: Ezzel az előfizetéssel egy hónapig korlátlan számú terméket (hanganyag, hangoskönyv, videó) tudsz meghallgatni, illetve megtekinteni, korlátlan alkalommal. Az előfizetés automatikusan meghosszabbítható.

Ezenkívül elérhetőek olyan tartalmak is, amelyeket csak egyedi vásárlással tudsz megtekinteni. Ezek az e-könyvek és a kurzusok.

Hogyan és mikor fizetek?
Előfizetés esetén havonta fizetsz. Az előfizetés összegét az általad megadott kártyáról vonjuk le, minden hónapban nagyjából abban az időpontban, amikor az első fizetés történt. Egyedi vásárlás esetén azonnal történik a fizetés.
Milyen kártyákat fogadnak el?
MasterCard és Visa kártyát.
Honnan tudom, hogy mikor vonták le az előfizetési díjat, és hol találom a fizetési előzményeimet?
Miután előfizettél egy szolgáltatásra, e-mailben erősítjük meg annak sikerességét. A havidíj levonása mindig nagyjából az első fizetéssel megegyező napon történik. Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a fizetés folyamatával kapcsolatban, értesítünk e-mailen keresztül. A fizetési előzmények megtalálhatók a "Személyes adatok", "Rendeléseim" és "Előfizetésem" menüpont alatt. Ugyanitt lehet ellenőrizni a számlázási adatokat is.
Nem sikerült befizetnem az előfizetési díjat. Mit tegyek?
Ha nem sikerült a befizetés, kérjük, ellenőrizd, hogy jól adtad-e meg a bankkártyád adatait, továbbá ellenőrizd a bankszámlád egyenlegét és annak lejárati idejét. Emellett, kérjük, ellenőrizd, hogy a bankkártyád internetes fizetésre alkalmas.
Hogyan mondhatom le az előfizetésemet?
Bármikor lemondhatod az előfizetésedet a "Személyes adatok" menüpont "Előfizetésem" almenüjében. Ezen az oldalon az "Előfizetés lemondása" gombra kell kattintani.
Letölthetek tartalmakat, hogy később megnézzem őket offline?
Jelenleg ez a funkció még nem elérhető.
Használhatok egy hozzáférést több eszközön?
Igen, egy hozzáférést egy PC-n és (a későbbiekben) egy mobil telefonos alkalmazáson tudsz használni.
Megoszthatom másokkal az előfizetésemet?
Nem. A Felhasználási feltételeknek megfelelően csak az előfizető és a vele egy háztartásban élők használhatják az előfizetést.
Az Auditórium felhasználja, vagy megosztja másokkal a felhasználói adataimat?
Nagy hangsúlyt fektetünk a felhasználók jogainak védelmére. Adatkezelési szabályzatunk mindenki számára hozzáférhető a honlapon.
Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan kaphatok újat?
Ha elfelejtetted a jelszavadat, használd az "Elfelejtetted a jelszavad?" linket közvetlenül a bejelentkezés mellett, és a regisztrált email címére kiküldött link segítségével új jelszót állíthatsz be.